קנאוויקס: מותג הקנאביס החדש של סופר פארם

סופר-פארם עושה צעד גדול נוסף אל תוך עולם הקנאביס ותשיק בקרוב מותג קנאביס עצמאי ראשון משלה - קנאוויקס (CannaVix). תחת המותג ישווקו תפרחות ושמני קנאביס רפואי אך לא ידוע בשלב זה האם מתוצרת הארץ או מייבוא מחו"ל. מהחברה נמסר: "אין תגובה"

ארבע שנים לאחר שנכנסה לפעילות בתחום הקנאביס תשיק בקרוב רשת בתי המרקחת הגדולה בישראל סופר-פארם מותג קנאביס עצמאי ראשון משלה בשם קנאוויקס (CannaVix), כך נודע למגזין קנאביס ונחשף כעת לראשונה.

סופר-פארם עושה בכך צעד משמעותי נוסף אל תוך עסקי הקנאביס וכעת היא לא תסתפק רק במכירת מוצרים של חברות אחרות כפי שעשתה עד כה, אלא תהפוך למתחרה משמעותית מול היצרניות המקומיות.

בשלב זה ידוע שתחת המותג קנאוויקס ישווקו תפרחות ושמני קנאביס, ובעתיד כנראה מוצרים נוספים שיאושרו, אך מה שלא ידוע – והחברה גם מסרבת לחשוף – זה מהיכן תגיע תוצרת הקנאביס שבאריזות קנאוויקס.

עדכון (מארס 2022): הזן הראשון ממותג Cannavix הוא מירקל (Miracle), הנארז ומשווק באמצעות חברת קנאשור (Cannassure).

יעקב ליצמן סופר פארם
ליאון קופלר יו”ר ובעל השליטה בסופר פארם (במרכז) עם שר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן, מנכ”ל משרד הבריאות לשעבר משה בר סימן טוב ומנהל היק”ר יובל לנדשפט

לסופר-פארם אין חוות גידול משלה ולכן ייתכן שהקנאביס יגודל עבורה בבלעדיות או במתכונת ווייט לייבל בחוות ישראליות קטנות ו/או בחוות בול פארמה (BOL Pharma) בה בעל השליטה ויו”ר סופר פארם ליאון קופלר מחזיק 15.4% מהמניות.

האפשרות האחרת, ממנה חוששים המגדלים הישראליים כמובן, היא שהרשת החזקה תעשה את מה שכמה וכמה גורמים עושים בימים אלה ותבחר לדלג עליהם ולייבא את הקנאביס ישירות מחברות בחו”ל.

ליאון קופלר שון קופלר סופר פארם (צילום מסך: אינסטגרם)
ליאון קופלר ושון קופלר

לרשת סופר-פארם קשרים ענפים בקנדה הן בשוק בתי המרקחת והן בתחום הקנאביס. רשת בתי המרקחת הגדולה בקנדה, שופרס (Shoppers), שנוסדה כמו סופר-פארם על ידי אביו של ליאון, מורי קופלר ז”ל, משווקת גם היא קנאביס רפואי.

שון קופלר, בנו של ליאון, היה בין השנים 2017-18 מנהל חברת הקנאביס הקנדית נוברה (Nuuvera), עד שנמכרה לחברת אפריה (Aphria) שבהמשך התמזגה לטילריי (Tilray). בשנת 2021 מונה שון למנהל השותפויות הדיגיטליות של סופר-פארם.

בתחום אחר, לסופר פארם יש מותג עצמאי מצליח העוסק במוצרי בריאות ויופי בשם “לייף”. מותג זה נחשב למותג זול ביחס למתחרים ויהיה מעניין לראות לאיזה דרגת איכות ומחיר תכוון סופר-פארם את מוצרי הקנאביס של מותג Cannavix.

כזכור, באפריל 2018 קיבלה הרשת את היתרון להיות הראשונה לפעול במכירות קנאביס בבתי מרקחת, אז היוותה יותר מ-80% משוק בתי המרקחת בענף הקנאביס. כיום היא מחזיקה כ-50% אך על פי הערכות היא חולשת על כ-25% מהמכירות בשוק זה.

מסופר פארם נמסר: “אין תגובה”.

המשך קריאה
Back to top button
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר